11 juni

Hej nu tänkte jag börja packa till imorn för vi ska ha klassens dag och vi ska åka och bada på badhuset och sen äta pizza,så de blir nog kul!
Idag har de bara regnat fast jag tycker egn är mysigt...ibland kanske inte när man ska åka hem från skolan men de är mysigt när man är hemma för då har man en anledning varför man gikar vid datan och TV!
Men ja somsakt så har min dag varit DATAN och TVEN!
Idag hade jag mina favo jeans på mig och mammas tröja som jag gillar väldigt mycket!!!
Men de regna ju när jag skulle cykla hem så jag byte till mjukis byxor men de är la lika fint att stopa in tröjan i mjukisarna som i jeansen så de gjorde jag! ♥
haha jag rörde mig lite när jag tog kortet...! :D
Ha de gött massa pussar/Wilma♥
HAR EJ REDIGERT BILDEN!!!!! LOVAR!
Men jag tycker själv att de ser ut som jag har gjort de??
PUSShej


Kommentarer
hadén

AAA, din ögon seriöst , älskar dom!<3

2012-06-11 @ 22:06:48



Jennifer

Hejsan!

Kankse lite sent men vill bara säga att vi tävlade mot er i falkenberg, vad kom ni? Jag tävlar i tranemo gf. Skulle va superkul om du svarade.



På tal om något helt annat, älsakr dina videos du lägger upp på din och din kusins blogg. Du inspirerar sjukt mycket. Kram

2012-06-12 @ 20:29:37
URL: http://jennifeernoren.blogg.se/






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: [publiceras ej]

URL/blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0