Söndag 3 juni

Hejsan på er!
Nu sitter jg och väntar på att pappa ska komma tillbaka för vi ska äta pizza!!! MUMMS!
Var i stugan fredag till lördag med Ellen de var super mysigt,på fredagen åkte jag också till stan med mamma,för vi leta efter skolavslutingskläder och de hitta jag,ja blev super nöjd!!!!
Har också besällt klipp tid haha de är tre timmar innan skolavslutningen börjar nästa vecka...hehe
Så hon kanske kan göra nått fint md håret innan skolavslutingen!
Helt underbart att de är typ sissta veckan i SKOLAN!
Skit glad♥
Bild:hehe här är en bild på mig för två år sedan när jag hade lugg...


Kommentarer
Amanda

Nääh guud vad gullig du var !

2012-06-03 @ 16:39:57



E B B A

Sjukt fin!

2012-06-03 @ 18:49:31
URL: http://snorptorpan.bloggplatsen.se



Julia

Kan du inte lägga ut en före och efter bild på ditt hår nu när du klippt dig?:)

2012-06-10 @ 23:11:14






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: [publiceras ej]

URL/blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0