3 Maj 2012

Hejsan!!
Nu ska jag snart äta mat för de är träning ikväll det är en super viktig träning för nu på lördag är det tävling in Falkenberg och det är svårigets grad på tävligen så de är bara köra de bästa man kan och de snyggaste man kan.
Jag hoppas jag kan vara med för har så fruktansvärt ont låret när jag kör....♥
Men jag ber till GUD att det kommer bli bättre med låret!
det har ju varit toppen väder dom senaste dagarna och i förgår grilla vi ute och satt och åt!
Kommer nog blogga lite imorn... Vi tänkte filma lite på träningen idag om vi hinner då kanske de kommer upp nån video eller bild!
Kram♥


Kommentarer
Anonym

hej! skulle du kunna göra en sminkning som man kan ha på

en konfirmationsavslutning? skulle vara jätte snällt :) helst innan söndag eftersom

att den är då :)

jätte fin blogg också :)

2012-05-08 @ 12:50:19



Olle Bengtsson

Du är ju väldigt bra på att uppdatera din blogg?, jag kommer verkligen fortsätta att följa den!! ( verkligen)

2012-05-09 @ 21:49:09



Anonym

Du är ju väldigt bra på att uppdatera din blogg?, jag kommer verkligen fortsätta att följa den!! ( verkligen)

2012-05-09 @ 22:06:25






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: [publiceras ej]

URL/blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0