im awesome...

Hej!
Vet att jag är grym på att blogga...
Men har inte direkt haft så mycket att parat om eller blogga om!
de har jag inte riktigt nu heller men jag måste ju blogga nån gång♥
Men nu sitter jag med läxor...
Vi ska göra en redovisning i engelskan så jag skulle göra en power point om gymnastik!
hehe är faktiskt rätt nöjd bara att jag är lite nervös.
men de kommer nog gå bra!
Är rätt mysigt att sitta inne när de regnar men en ben och jerry och läsa lite läxa...!♥
Idag har de varit rätt chill dag i skolan men när jag cykla hem så spö regna det så jag var inte direkt så torr mär jag kom hem så jag byte om och tog bort mitt smink!
SKÖNT!♥
Denna veckan har de varit uppehåll med gymnastiken så det har varit väldigt lungt fast inte så kul för är sketa taggad för att träna men aja...jag behövde villa så!
Ha de bra så ses vi puss!


Kommentarer
Pontus Berggren

Mmmm!!!!! Det är så mysigt att sitta inne med en kopp varm chocklad med grädde och en kaka när det regnar, och glass okså för den delen!! Men har du inga odlingar i din fina lilla trädgård? Hihi, du liknar ju vara en jättesöt liten trevlig blomtjej och makeupartist me!, följer din blogg dag och natt men ett tips: UPPDATERA OFTARE!!!!! Annars så hittar jag en annan liten söt odlingsblogg/ sminkblogg att följa! Mvh din pontus

2012-05-13 @ 20:18:11






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: [publiceras ej]

URL/blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0