Today:

Hej Allihopa!
Nu tänkte jag börja blogga♥
Jag börjar med bäretta vad som kommer hända i helgen och lite så.
På fredag åker jag och mitt gymnastik lag till lund för att tävla hela helgen så det blir nog bra!!!!!!!!!!!!!!
Så nu har jag köpt en ny sovsäck och nu kollar vi om våra luftmadraser fungerar.
Imorn börjar jag packa också Plus prov den dagen....
Kanske kommer mobil blogga lite från lund får se om jag hinner.
Har inte så mycket mer att skriva just nu...
Just de om ni vill ha önskade kategorier eller inlägg så kommentera så får vi se om jag gör det.
KRAM//Wilma♥


Kommentarer
hadén

du lä ju ha kategorier som - outfit , smink , naglar osv ! <3

2012-04-24 @ 21:28:40
URL: http://www.hadenida.devote.se



Anonym

är din mamma tränare i ditt lag?

2012-06-01 @ 18:41:04






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: [publiceras ej]

URL/blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0